Trøbbelet fortsetter for svenske langrennsprofiler – VM-håp er blitt syk
Den svenske langrennsprofilen Moa Ilar er blitt syk og kommer ikke til start i det svenske mesterskapet denne helgen.
Det er Expressen som får bekreftet at Ilar har slitt med en forkjølelse etter verdenscuprennene i sveitsiske Engadin nylig.
Hun skulle ha deltatt i det svenske mesterskapet som pågår denne uken, men har nå meldt avbud.
27 år gamle Ilar sier til Expressen at hun regner med å være tilbake i trening i neste uke, og at planen er å gå verdenscuprennene på hjemmebane i Falun om en drøy uke.
Fra før er det kjent at Calle Halfvarsson også står over det svenske mesterskapet i Borås som følge av problemer med ryggen. En annen stor svensk stjerne, Linn Svahn, er i likhet med Ilar blitt syk. (NTB)
Artikkel kilde: NRK
Les hele artikkel her: Les mer
Denne henvisingen/artikkelen er laget ved hjelp av KI-verktøy.
