Mathias Rasmussen ble seiremester i Belgia
Mathias Rasmussen og hans Union Saint-Gilloise ble seriemestere i Belgia søndag.
Laget vant sluttspillet i ligaen, tre poeng foran serietoer Club Brugge. Dermed er Union Saint-Gilloise sikret spill i Mesterligaen neste sesong.
Club Brugge, med tidligere Stabæk-spiller Hugo Vetlesen i troppen, skal ut i Mesterligaen-kvalifisering.
Artikkel kilde: NRK
Les hele artikkel her: Les mer
Denne henvisingen/artikkelen er laget ved hjelp av KI-verktøy.
