Bronse til Sletsjøe i maraton-VM i padling

Anna Margrete Sletsjøe lå lenge på fjerdeplass, men avsluttet sterkt og tok bronse i K1 25,5 kilometer under maraton-VM i padling i Györ.
Melina Andersson fra Sverige tok gullet etter en tett duell med den ungarske hjemmefavoritten Vanda Kiszli. Sletsjøe var slått med vel to minutter, men hun passerte Rebecca Mann fra New Zealand og fikk medalje.
Tidligere i mesterskapet ble Sletsjøe nummer fem i K1 3,6 kilometer. (NTB)

Artikkel kilde: NRK

Les hele artikkel her: Les mer

Denne henvisingen/artikkelen er laget ved hjelp av KI-verktøy.